Wednesday, March 16, 2011

Makan. Kongsi. Ketawa.

Aku makan piza semalam~ (nada berlagak tak hingat dunia)


The ad vs the Real thing. The same?
Ni la piza yang saya TAK makan. Sebab ni piza yang Ellie dan Cyla makan. 
Saya makan apa? Saya makan ni:

Pan Pizza Thai Supreme

Just wanted a different taste. That's all. 

Mann...bersyukur gile dapat makan piza. U know how long i've been craving for this thing? 
Nak jimat duit punye pasal. Crave je la. Dapat plak pluang cam ni..Ge-rabbbb la. 

muka2 mereka yang teruja
everyone...Drool!
Apabila perut dah kembung, maka beratlah mata. Yang dicari hanya satu..Katil oh katil.





ZzZZzzzzzz.z........





P/S: Saya dah beli komik Shabu Shabu; Sepahit Hempedu. (nada berlagak lagi)


Oitt..main tumbuk2 plak. Dengki la tu tak dapat makan piza sama.

No comments:

Post a Comment

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...