Wednesday, June 23, 2010

Bosannye dok umah...i feel "wide" already. Rasa cam lemak tepu sedia menebal dah ni..
Stiap kali cuti sem..badan mesti naik. Leceh tul!
Pagi2 bangun..dok menghadap TV. Tgh hari klau rajin..ada la masak sket buat santapan tgh hari. Klau malas,..kropok2 atau maggi je la buat peneman. Otherwise..tak makan pun. Biasanya klau dok umah sorang2 ni..keinginan untuk makan tu takde la sangat. Lain la klau ada member..menguyah je keje. n still..walaupun tak  makan, badan tetap naik. Iya..aku paham..badan akan naik bukan sahaja disebabkan oleh faktor pemakanan, malah dsebabkan oleh faktor hidup yg kureng sihat n x seimbang..bla3. Abih tu, n watpe? Nk keje..tinggal brapa hr je lagi sbelom buka sem. Klau nk jalan2 area neighborhood nie..malas ah. Pagi2 sure la still kat katil dibuai mimpi. Tgh hari mana ada orang jalan2. Tu buang tebiat namanya tu. Dah la sunburn ni x hilang2 dr dulu. Klau petang lak..ohho..dont want. Mamat area ni sgt penyibuk. Suitt2 sana...suitt sini..so Kuno! 

Sabtu ni aku gi Labuan. Dah lama x gi Labuan. Nak borong coklat...pikir2 gak Kang makin2 la Big Momma aku jadi kang. Nak beli M&M's je la..*drool*..I love..............M&M's.

Plan for next week:..tgk wayang ngan Danial la. Pastu trus beli stationaries utk buka sem nnt. Knight and Day cambest je tgk. Pastu aku mesti tgk Shrek n Toy Story. i know~..i'm sooo...backdated. The movies has come out for days...n i haven't even watch any yet. I soo...hope n wish there was a 3D version cinema here in KK. I heard there was in Suria KK..dengar2 je la. Havent tried out for myself yet. we'll see next week.


2 comments:

  1. aku mau kisses ar......

    ReplyDelete
  2. Kisses apa? Yg ada kacang tu? Cam aku slalu beli tuh ka?

    ReplyDelete

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...