Friday, February 18, 2011

What's Gonna Work???...Teamwork...Part II

Hari ni cuti. Dah nama pun cuti. So bangun pun confirm lambat~. 

Spatutnya hari ni ada modul kat UiTM. Tapi trima kasih pada tido..maka aku pun escape Yahoo! agak kecewa sebab tidak dapat menghadiri modul tersebut. -_-''

Bangun2 terus pegi cari kedai, nak beli barang dapur. 1st kedai, tutup. 2nd, tutup. Tang ke 3..nasib baik buka. Tapi takde barang yang nak dibeli. Kedai ke-4, Alhamdulillah setel~
Balik2 trus masak.
Waktu sudah menunjukkan pada pukul 2pm ye tuan2 dan puan2. Sila jangan bagi anak2 anda baca entri ni. Kot2 salah paham.

Akhirnya, kul 3pm baru kitorang makan lunch.


Ala, lauk bujang je. 

Sambal tauhu, dimasak oleh Cik Cyla kita, si Pakar Sambal.
Sayur bujang (as i call it. Or sayur pucat..seperti mana kawan2 aku Rasnah, Tim n Ikhlas would call it) dimasak oleh *koff*
Telur dadar cili + mayonis dimasak oleh *koff*
Nasi putih pula? Cik iekatanzizi kita la. Si pakar Nasi. 
Air Vanilla Coke buat menghilangkan dahaga. 
Perghh...*drool*




Hari tu aku dah crite pasal aku kemas umah kan? (Refer to my What's Gonna Work???...Teamwork. (Yeahhh..Wonderpets entry---> Sini ). 

Hari ni aku nak story pasal cerita kedai kopi kemas2 umah edisi ke-2. 

OK, ape hal aku nak kecoh kat 1 dunia pasal aku kemas umah? 
Takde hal sbenarnya. Terserah la korang nak teruskan membaca entri kali ni ke tak. Tapi alang2 dah menyeluk pekasam tu kan? Takkan nak biar sampai sekerat jalan je. Biarlah sampai ke rebungnya skali ye dak? 

Hari tu dah crite pasal kemas2 dalam umah.

Hari ni nak crite pasal  kemas2 luar umah plak. 


Before
After
Before
After

Before
After

Before
After

Before

After

Before
After

Before
After


Bersih tak? Bersih tak? Bersih tak?

Kata Bersih cepat!

2 comments:

  1. errr...korg tggl kt umah t'biar ke tue? apsal teruk sgt. ha3

    ReplyDelete
  2. Masa cuti sem lepas mana ada orang dok umah ni, so agak terbiar la gak. Mujur ada orang cam kakak ni tolong kemaskan. (0_o)

    ReplyDelete

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...