Sunday, May 22, 2011

Ada aku kesah?

Somebody
Yong, ko ada blog kan?

Yong
Ada. Kenape?

Somebody
Ko ramai followers tak?

Yong
Tak. Apsal?

Somebody
Saje tanye. Nanti free2, follow la blog boifren aku. Dia dah ada 120 followers dah. Dia slalu cerita pasal aku ngan dia. Tapi ko jangan gelak tau. Ko kalau nak ramai followers, ko kena rajin baca blog orang, komen2, pastu promote la kat Fb ke.

Yong
emm.





Eh hello makcik? Aku buat blog ni pun bukan sebab nak suruh orang follow aku. Aku buat, sebab ni pengganti diari aku. Nanti 10 tahun akan datang, boleh la aku baca balik and recall segala benda yang pernah aku lalui. Aku tak kisah pun kalo ada orang nak baca ke, nak follow ke. Tapi takde la sampai aku nak promote 1 Malaysia blog kecik aku ni.
(Ko pe hal?)

3 comments:

  1. feels creepy~
    sebab ape u know?
    sebab cara pemikiran kita sebijik sameee!! haha
    Ailee pun selalu fikir camtu..
    ni diary kita yang telah di upgrade..haha

    ReplyDelete
  2. Cool....akak pun suka cara Ailee buat ayat. Gimme 5 sista! hahaha

    ReplyDelete

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...