Friday, November 26, 2010

As always..aku suka membebel kat blog kejadian-kejadian yang dah lama lepas a.k.a expired mahupun basi tahap kromo. Tapi harus diingat..ni blog yongcakap.blogspot kepunyaan?? Hmmm, lu pikirlah sendiri. 


Cerita yang nak aku sampaikan hari ni.............takde la gempak segempak team Malaysia dapat kalahkan India untuk game hoki pada Asian Games yang lepas. Gilerr, gempak tu. Neway, tahniah buat team Malaysia kerana berjaya masuk ke Final. Tu baru semi. So tak nak la puji2 sangat. Orang2 Malaysia ni begitu sensitif bab2 puji-pujian ni. Puji sikit..kembang segala kembang hidung serta perut berisikan segala maggi, nasi campur, nasi kandar, tempoyak dan belacan tu.


In the end..Boo-hoo. We lost another Gold. Thus tidak mendapat peluang untuk masuk Olympic London secara otomatiknya. Tapi takpe...Pakistan played better. They deserved it.



Minggu lepas, aku sekeluarga (without Danial, cuz he chose futsal over food) kluar gi makan ngan kawan Papa. Kawan Papa tu orang Labuan tapi datang ke KL untuk convo. So bawak la si kawan tu jalan2. Kitorang pun makan kat Restoran Seri Melayu. 

Seri ke?

K la, aku pun malas nak membebel lagi. Layan je la gambar yang tak seberapa nak banyak ni k?


Ma..awat muka serius betui? Kan kita kat Seri Melayu..kena control sket keserian tu.
Tengok Tasya tu sampai tak tau nak pilih yang mana.

Lapar punya pasal..gambar kuih-muih je dapat gambar. Makanan berat tak sempat~
Go for yourself to find out.

Yummy~

Yummy again~ ('cept for that red jelly. Manis yang teramat)
My fav: That green pandan jelly. 

Tasya enjoying her strawberry
Me enjoying my pandan jelly yummy-yum~

Mama n Tasya

why so serious?



OK..word of advice? Better come empty-stomach. Cuz restoran ni buffet-style. 

RM40 per head and eat all u want. 

Located at Jalan Conlay.

Weekdays open from 12pm to 10pm
Saturday: 6.30pm-10pm only

Memang best tempat dia. From the outside nampak cam umah kampung..all kayu2. Once u go inside..walla~ Ada live band lagi. Tapi don't expect ada lagu2 Wonder Girls, Haifa Wahbi mahupun Linkin Park. Terang2 diorang itu bukan Melayu. Not even near to Melayu. 


Bon appetite!

2 comments:

  1. waaaa bestnya.. :D btw, seriously, aku ingatkn pic ke-5 tuhh ko, yong.. lol.. sama owhh rupa kmu.. :)

    ReplyDelete
  2. adik aku plak tu. Jarang sesangat orang cakap muka aku sama ngan adik pompuan. Usually orang ckap: fotostat mak. Tak pun iras2 muka adik lelaki aku.

    ReplyDelete

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...