Monday, November 22, 2010

Oh My....Aaahhhhhhhh~!

OK well maybe i went off a lil too far with the title. Propa giler. The last time i went to the cinema was about 3 weeks ago. Giler punya lama. n only now baru nak sibuk cerita. Whatever. This is my blog remember? I went out with Uno, merangkap my bestie zaman2 kajahilan skolah menengah dulu. (Propa again), Kak Lieja n their other 2 friends. Al-maklum la, orang dah abis final exam, sibuk ajak orang yg tgh exam week kluar tgk wayang. What da heck, they wanted to go. Besides, they should take a day off. Exams are friggin headaches.
Sampai2 kat Suria Sabah, apa lagi, to satisfy 'the' most important... the perut. Planning asal nak makan ringan2 je. (Bukan sebab faktor nak diet..like u'd always assume) Tapi pasal kat umah td dh melantak nasi goreng. Anyhow..disebabkan aku begitu mudah terinfluence dek paras rupa hiasan makanan on display, maka aku pun order la..



Fish n Chips


Lama giler tak makan fish n chips, sampai lupa camne rasa dia yg sebenarnya. Seriously. But it was good. Only the trouble was...nak menghabiskannya. But i managed to gulp it in. Ends up...
buncit la apa lagi~ Adehh.


outdoor seating...cool giler. Too bad takde gambar scenery. Leh nampak laut, pulau, Jesselton Point, bot2 nelayan, feri Labuan, polis marin yang ensem *koff*, dan yang sewaktu dengannya.



Perut dh kenyang..duit RM10.50 dh melayang...gi perabihkan duit kat wayang plak. Kitorang tgk crite..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Death Place.

Apsal ada gap? OK..sepatutnya ada gambar poster Death Place tu. Tapi dek kerana kelembs gambar tu upload, so kirim salam je la ye. Tak kuasa aku nak tunggu dia upload. Korang google je la tengok apa rupa poster Death Place tu. Tu pun kalo korang nak la, which aku assume korang takkan. 

OK..ni first time aku gi tengok wayang seram kat panggung...yg ala2 freaking out giler punya penakut. Sebelum ni tgk crite seram tak camni. aku pun heran gabak. Aku bab2 tengok crite2 camni tak la penakut giler. Serious ni first time. One second i was closing my eyes..sambil ada gap2 jari-jemari untuk mengintai sikit What happened. n the other time i'd close my mouth. Takut2 kang terlepas suara pondan aku. haha. Screaming i mean. Which...didn't happen. Pheww. Member sorang dah cuak giler dari awal lagi. Tapi, dah nama pun cerita Thai..sah2 la hantu dia suka kluar secara surprise. Mau tak jerit si kawan. 

Anyhow. We had fun. Thankz Uno sebab jadi driver hari tu. Lain kali..jadi driver lagi ye. huahuahuarghh (Evil laugh)

No comments:

Post a Comment

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...