Monday, June 13, 2011

Guys adalah sangat tidak Cool apabila...

1. Merokok
sampai begitu skali merokok?

Secara seriusnya, sikit pun aku tak nampak keCoolan seseorang lelaki bila dia merokok. Lagi tension adalah. Busuk tau tak? Stinky breath! 
Tapi aku tak jugak salahkan diorang sebab kenapa diorang tak berhenti merokok, walhal diorang tau merokok tu tak bagus untuk kesihatan. Plak tu, buang duit je. Tak ke lebih berpekdah kalau blanje kawan-kawan makan ke. dapat jugak pahala. Ni idak..dok perabih beli rokok yang mahal-lagi-membusukkan-mulut tue. 
Tapi at least, try harder to stop will ya? Memang la tak logik tetiba esok trus stop merokok 100%. I'm just advising you lots to try harder. 

2. Bermisai
tak rasa rimas ke kat hidung tu?

Oopss..adakah ini sesuatu yang sensitif? Tapi seriously, aku tak bleh arr tengok lelaki bermisai. Aku rasa geli, rimas, and euwwww. Even kalau bapak aku bermisai pun, i'd feel the same thing. Tapi nasib baik la bapak aku tak suka bela misai. (Zaman muda2 tak kira. Aku belum lahir).
So far, takde lagi sesape yang ada misai yang boleh menawan hati aku. Brad Pitt ke, Johnny Depp ke, atau Tom Cruise yang comel sekali pun. Kalo diorang ada misai, Reject!

3. Pemalu
Nyampah lak tengok. Sepu' kang!

Tak cool la derr. I've known somebody, bila texting bukan main lagi. Kalo la takde istilah kredit abis, maka tak berabis la dok mengSMS, mengcalling. Tapi bila jumpa depan2, mula la tersipu2..terkepit2 sana sini. Bila mata tetiba bertentang walaupun sesekejap 0.8saat, mula la blushing. (Eh, bukan aku ke spatutnya camtu?) Not you guys OK? 

4. Highlight rambut
Emo tu best ke?

Tak smart dohh. Nampak serabai, selekeh, takde-masa-depan-punya-budak. Aku bukan nak hina korang. Tapi korang sendiri tau kot, yang pesyen camni tak smart langsung. Tak smart in a sense where awek2 zaman sekarang takkan pandang korang (melainkan yang seGeng ngan korang).
Buang duit je gi dye sebelah merah, sebelah kuning...jap jap gi tukar kaler biru, hijau, pink. 
Hitam tu kan menawan? Korang cuma perlu tau fesyen mana yang paling korang sesuai je. 


Dah, aku dah penat membebel. Aku nak Out. Better aku buka buku Managerial Economics yang lagi-3-hari-nak-test, dan lagi-9-hari-nak-exam tue.

No comments:

Post a Comment

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...