Thursday, June 16, 2011

Tahniah Danial Haifa, adik aku yang slalu bikin panas tapi kini aku bangga dengannya.

Berdirinya saya 

Duduknya aku kat depan lappy ini kerana ingin meluahkan perasaan bangga lagi terharu, sebab adik aku, Danial telah tersenarai sebagai penerima Anugerah Pengarah IKM Lumut baru-baru ni. 

Sebelom ni, aku slalu dok bebel ngan dia. Suruh gi blaja. Tapi dia wat dekkk je.

Tapi kini, baru aku rasa tak membazir air liur aku dok potpetpotpet "Danial, pergi blaja!" slama nie.

Tahniah sebab maintain 3-pointer setiap sem. Dari 3.08 masa Part 1, 3.28 masa Part 2...dan skang 3.5 ke atas (Blom dapat result sebenar2nya lagi).


Disebabkan aku rasa tercabar dek kerana adik aku sendiri, 
Danial, try getting a 4-flat. If i can manage to get so, i bet u could too. 


P/S: My luck plak akan ditentukan esok. 
Oh God, please let it be a good one. Please make my suffocation and endurance here somewhat worthwhile.

No comments:

Post a Comment

Cambest jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...